položek
  • Zobrazit

Obch. podmínky

KOMUNIKACE
Upřednostňujeme komunikaci přes e-shop a e-mail. Telefonicky, prosím, pouze urgentní informace. SMS nemusí být přečteny, ani zodpovězeny!

OBJEDNÁVKA
Jediný možný způsob objednání je přímo přes e-shop (tedy ne mailem). Minimální výše objednávky je Kč 400,- bez dopravného (s vyjímkou CD).

DODÁNÍ

Objednané lyže (boty) jsou naskladněny a namontovány zpravidla během několika dnů. O odeslání zboží je zákazník informován. Objednávky jsou doručovány zásilkovou službou GEIS.
Pokud zboží není možno zajistit, je zákazník  informován v nejbližším možném termínu.

OSOBNÍ ODBĚR
V Brně je možno objednat zboží k osobnímu odběru v ve SKICENTRU BRNOJ. Babáka 9, Královo Pole.
 I V SOBOTU !
Kontaktní informace najdete v hlavičce e-shopu a budou vám zaslány po objednání. NELZE PLATIT KARTOU.

POŠTOVNÉ, BALNÉ
Při nákupu zboží do 5.000,- Kč účtujeme dopravné, u zboží do 1kg (CD, DVD, carv. podložky,...) Kč 100,-.
U zboží nad 1kg Kč 130,- 
Při nákupu za Kč 5.000,- a více se poštovné a balné neplatí !
Dopravné dobírkou na Slovensko je Eur 10, při platbě předem na účet EUR 6,-. Platí se i při nákupu nad 5.000,-.

PLATEBNÍ PODMÍNKY
Upřednostňujeme platbu převodem před odesláním zásilky. Pokud je zboží posíláno na dobírku, zásilka je předána zákazníkovi proti zaplacení hotovosti. Další možnost platby je hotově při osobním odběru (NELZE PLATIT KARTOU).
Při platbách ze zahraničí hradí plátce všechny poplatky za bankovní převod (zvolte poplatky "OUR")! Platba je považována za uhrazenou, pokud je zaplacena v plné výši!

ZÁRUKA
Na nové zboží je poskytována běžná záruka 2 roky. Na zboží testované  – mírně použité poskytujeme záruku 1 rok. Zboží běžně použité (používané) je bez záruky, platí pouze záruka na vyzkoušení (první použití) zboží.

REKLAMACE
Zboží k reklamaci je třeba neprodleně doručit nebo poslat na adresu brněnského odběrního místa. 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Nepoužité, nepoškozené, kompletní zboží je možno do 14 dnů od obdržení zásilky poslat zpět nebo vrátit osobně na naši adresu. Po kontrole, zda nebylo zboží použito, poškozeno a je-li kompletní, bude zákazníkovi do 7 pracovních dnů vrácena hotovost v plné výši.
Zboží nelze poslat zpět dobírkou (nebude vyplaceno proti převzetí zásilky). Zboží je třeba neprodleně osobně (po domluvě) doručit do brněnského odběrního místa nebo poslat poštou nebo zásilkovou službou GEIS, PPL, GLS, DPD nebo jinou NA NAŠI BRNĚNSKOU ADRESU.
Možnost vrácení neplatí u lyží, na které bylo zákazníkovi (nebo zákazníkem) namontováno vázání, u CD/DVD nosičů a zboží speciálně objednaného dle konkrétních požadavků zákazníka.

Změny podmínek vyhrazeny.
 
Dotazy a připomínky prosím na  lyze@carv.cz

KATEGORIE
Mohlo by vás zajímat
Máte nápad, připomínku či vzkaz? Napište nám!
Platební metody
Akční nabídka
Reklama

FastCentrik® - Pronájem e-shopu
Provozovatel: CARVING sport s.r.o., Přízova 3, 602 00 Brno

JavaScript musí být povolen